אישור הסכם ממון נוטריוני

עורך דין ונוטריון להסכמי ממון יגאל אמסלם, עורך ומאשר הסכמי ממון לפני נישואין, הסכם טרום נישואין, הסכם ממון לידועים בציבור, הסכמי חיים משותפים לידועים בציבור ועוד.  אישור הסכם ממון על ידי נוטריון נותן לו תוקף מחיי בין בני זוג אשר אינם נשואים או טרם נישאו. 

 

מהו הסכם ממון?

הסכם ממון הינו הסכם בכתב בין בני זוג, בו קובעים הם את חלוקת הרכוש הכספים וההון בין בני הזוג. הסכם ממון, נערך על ידי עו"ד  ונוטריון יגאל אמסלם, בצורה מקצועית ומותאם באופן ייחודי לצרכי בני הזוג. ככזה  מאפשר הוא ביטחון לבני הזוג ויכול למנוע לבני הזוג מחלוקות בעתיד. עריכת הסכם ממון מאפשרת לבני הזוג ודאות וידיעה מראש כיצד יחולקו הרכוש הכספים וההון במקרה של פרידה חלילה.  ככזה יכול הוא למנוע מחלוקות והתנצחויות בבית המשפט בעניין הרכוש, הכספים וההון בעתיד.

 

אישור הסכם ממון

הסכם ממון אשר לא אושר בהתאם לחוק, למעשה אינו מחייב. לאור היחודייות של סכסוכים במשפחה, המחוקק קבע הליכים לאישור הסכמי ממון או הסכמי קדם נישואין. בהתאם לחוק, אחת הדרכים להפוך הסכם ממון לבר תוקף, הינה בדרך של אישורו על ידי נוטריון מוסמך. יודגש כי אישרו נוטריוני של הסכם ממון יכול להינתן על ידי נוטריון רק כאשר נערך הוא בין בני זוג אשר אינם נשואים. במקרה בו בני זוג נשואים מבקשים לערוך הסכם יחסי ממון, ניתן לפנות למשרדנו לשם עריכתו אך אישורו יינתן על ידי בית המשפט לענייני משפחה.

איך מאושרים הסכם ממון?

לאחר עריכת הסכם ממון, עו"ד ונוטריון יגאל אמסלם, מוודא פרטי זהותם וכשירותם של הצדדים להסכם הממון, מקריא ההסכם לצדדים ומסבירו ולאחר ששוכנע כי הבינו היטב האמור בהסכם ומשמעותו, חותמים הצדדים על ההסכם ועו״ד ונוטריון יגאל אמסלם מאשר חתימתם בחתימתו ובחותמו.

הסכם יחסי ממון אשר אושר ע"י נוטריון, הינו הסכם תקף ומחייב, ובית המשפט יטה ליתן לו תוקף כזה באם יידרש, במקרה של סכסוך בין הצדדים. רק במקרים נדירים ויוצאי דופן מבוטל הסכם כזה על ידי בתי המשפט.

עורך דין ונוטריון יגאל אמסלם בצפון, נותן שירותי נוטריון כאישור הסכם יחסי ממון באופן חכם מהיר ויעיל לאחר בדיקה ובחינה מקפה של צרכי הצדדים, התאמת ההסכם במיוחד להם ורצונם וכן לדין החל.

                                                         לקבלת פרטים ולתאום נא צרו קשר.