יפוי כוח נוטריוני

יפוי כוח הינו מסמך אשר באמצעותו ניתן להוכיח כי אדם רשאי ומוסמך לבצע פעולות בשם אדם אחר אשר יפה את כוחו לבצע הפעולות המפורטות במסמך. עו"ד ונוטריון מקרית שמונה הגליל העליון והצפון יגאל אמסלם, עורך יפויי כוח נטוריונים בשירות יעיל מהיר, מרביתם מהיום להיום.

 

מתי ישנו צורך בייפוי כוח נוטריוני?

 

ישנם לא מעט מקרים בהם נדרש לערוך יפוי כוח נוטריוני. בעניין הכרוך בעיסקאות במקרקעין נדרש יפוי כוח נוטריוני זאת כאשר מיופה הכוח אינו עורך דין. עוד למשל כאשר אדם עוזב את הארץ לתקופה ארוכה, יכול הוא לערוך יפוי כוח כללי המסמך אדם אחר מטעמו לבצע פעולות בשמו ולטפל בענייניו השונים. לרוב הוא מנוסח באופן כללי ורחב, אך ניתן לסייגו ולהכיל בו רק תחומים מסויימים.

 

יפוי כוח נוטריוני עבור בנק למשכנתאות

 

כאשר פונים אל בנק למשכנתאות בבקשה להלוואה אשר כבטחון לה ימושכן  נכס, דורש הבנק למשכנתאות יפוי כוח נוטריוני לזכותו, אשר יאפשר לו לבצע פעולות שונות בנכס הממושכן, ככל והסכם ההלוואה יופר על ידי הלווים. על יפוי כוח זה, הקשור בעיסקה במקרקעין להיות יפוי כוח נוטריוני וכך דורש הבנק למשכנתאות. לאימות יפוי כוח נוטריוני עבור בנק למשכנתאות צרו קשר עם נוטריון בקרית שמונה והגליל העליון יגאל אמסלם לתאום פגישה.

 

יפוי כוח נוטריוני כללי

 

לעיתים כאשר אדם עוזב הארץ לתקופה ארוכה ואין באפשרותו לשוב אל הארץ בתדירות גבוהה, או שהדבר כרוך בעלויות גבוהות, יכול הוא להותיר בידי בן משפחה או כל אדם אחר יפוי כוח נוטריוני כללי אשר יאפשר למיופה הכוח לבצע פעולות שונות בשמו. באופן זה לא ידרש מיפה הכוח לשוב לארץ עבור ביצוע פעולות. יפוי כוח זה לרוב מנוסח באופן המקיף נושאים ותחומים רבים, על מנת שיאפשר מירב הפעולות. ניתן כאמור לצמצמו ואין כל מגבלה על כך.

ישנם מקרים נוספים בהם , יפוי הכוח הנדרש  לרוב על ידי גופים ממלכתיים, הינו יפוי כוח נוטריוני, זאת בכל עת בה מבקש אדם כי שלוחו יעשה עבורו הפעולה הנדרשת.

לשם עריכת יפוי כוח נוטריוני ואימותו, על מייפה הכוח להופיע בפני הנוטריון ולזהות עצמו באמצעות תעודת זהות או דרכון, ולחתום בפני הנוטריון על יפוי הכוח לאחר שזוהה. מיופה הכוח- זה אשר מקבל את יפוי הכוח אינו צריך להופיע בפני הנוטריון.

 

עורך דין ונוטריון יגאל אמסלם מקרית שמונה, נותן שירותי נוטריון באופן מהיר ויעיל, בצפון ובגליל העליון. מרבית שירותי הנוטוריון ניתנים מהיום להיום. ניתן לקבל שירות נוטריוני  בביתכם \ בית חולים \ בית אבות לפני העניין והצורך וזאת בהתאם לתעריף הקבוע בדין.

לקבלת פרטים ולתאום נא צרו קשר.