הסכמי ממון

עורך דין ומגשר יגאל אמסלם, עורך ומאשר הסכמי ממון נוטריוני לפני נישואין, הסכם ממון לאחר נישואין, הסכם ממון לידועים בציבור, הסכמי חיים משותפים לידועים בציבור ועוד. אלה מותאמים ו"נתפרים" לכל זוג וזוג בהתאם לצרכים ולנסיבות הייחודיות להם.  

תוכן עניינים

מהו הסכם ממון

הסכם ממון הינו הסכם בכתב בין בני זוג, בו קובעים הם את חלוקת הרכוש הכספים וההון בין בני הזוג. הסכם ממון, אשר נערך בצורה מקצועית ומותאם באופן ייחודי לצרכי בני הזוג, מקנה ביטחון לבני הזוג ויש בו כדי לחסוך לבני הזוג מחלוקות בעתיד. קיומו מקנה וודאות לבני הזוג בשאלת חלוקת הרכוש וההון במקרה של פרידה ולא מותיר מי מהצדדים בספקות לגבי חלוקת הרכוש וההון, עוד יש בו כדי למנוע מחלוקות והתנצחויות בבית המשפט בעניין הרכוש וההון.

עריכת הסכם ממון

עורך דין יגאל אמסלם מקרית שמונה והגליל העליון, נותן שירותים משפטיים כוללניים בתחום המשפחה בכלל והסכמי ממון בפרט. השירות ניתן אישית על ידי עורך דין להסכמי ממון יגאל אמסלם כאשר הוא מלווה את בני הזוג, לאורך תהליך עריכת ההסכם, מברר את הצרכים היחודיים של בני הזוג, עורך ההסכם באופן המותאם ו"תפור למידותיהם"  של בני הזוג. באופן זה, רצונותיהם והנסיבות היחודיות להם מובאים אל תוך ההסכם. זאת עושה, מטבע הדברים, ברגישות הראוייה. 

במסגרת הכשרתו עו"ד יגאל אמסלם מגשר מוסמך, ומשתמש בהכשרתו כמגשר לשם פתרון חילוקי דעות בנועם ובהסכמה. זאת עושה תוך נקיטה בגישה וברגישות המתאימה לנסיבות. במסגרת הטיפול, ניתנים הסברים מקיפים ומעמיקים לגבי נושאים שונים העולים בהסכם הממון וכן האפשרויות והפתרונות למצבים ונסיבות קיימות. בהתאם לצורך, של כל מקרה ומקרה הפתרונות המוצעים הינם יצירתיים, באמצעות מחשבה "מחוץ לקופסא" ותוך שימוש בניסיון המשפטי ובידע העשיר גם בתחומים משפטיים המשיקים להסכם הממון כגון מקרקעין, חוזים, וירושה

הסכם ממון אשר נערך לאחר  קבלת ייעוץ משפטי מקצועי מעורך דין יגאל אמסלם, אשר לו ניסיון של שנים רבות בעריכת הסכמי ממון, בהחלט יכול להיות הוגן לשתי הצדדים ויקנה לבני הזוג שקט וביטחון, במקרה של פרידה חלילה. כך ניתן למנוע ולצמצם מחלוקות כבדות ובעטיים הליכים משפטיים  ארוכים ומורכבים  אשר יכולים להתפתח כאשר אין הסכם יחסי ממון.

תפישת השירות של המשרד הינה לתת שרות כוללני, אשר יאפשר לכם לקבל "מוצר" מוגמר. קרי לאחר עריכת הסכם הממון, המשרד נותן שירות של ייצוג והופעה בפני המשפט לשם אישור הסכם הממון, או בהתאם לדין, מתן אישור נוטוריוני להסכם הממון על ידי עו"ד ונוטריון יגאל אמסלם מקרית שמונה. באופן זה, סל השירות הכרוך בהסכם יחסי ממון ניתן במסגרת השירות, ואין צורך בפניה לגורמים נוספים.   

האם יש צורך בהסכם ממון

במקרה שאין הסכם ממון, קובע החוק כי יראו את בני הזוג כמסכימים להסדר איזון המשאבים הקבוע בחוק. זה קובע, ברמה העקרונית, כי כל הנכסים אותם צברו בני הזוג במהלך חייהם המשותפים יאוזנו בחלקים שווים. עניין זה מהווה בסיס למחלוקות ולמאבקים קשים ומרים בין בני זוג אשר נפרדו. עריכת הסכם ממון, יכולה למנוע ולייתר את עיקרה של המחלוקות. כידוע עלותם של הליכים משפטיים בנושא מומונות ורכוש הינה יקרה, לא רק בהיבט הכלכלי, אלא גם בהיבט הנפשי. ההתמודדות המורכבת והמאתגרת עם שינוי כה מהותיי בחיהם של בני הזוג וילדיהם הנובע מפרידה קשה לכשעצמה. הוספת התמודדות משפטית יכולה להכביד ולהעצים הסכסוך. באמצעות עריכת הסכם ממון ניתן למנוע התמודדות משפטית ארוכה ומורכבת או לכל הפחות לצמצמה באופן משמעותי.

 

לעורך דין יגאל אמסלם ניסיון רב בעריכת הסכמי ממון מורכבים, הכוללים בתוכך התייחסות לנושאים מתחומי משפט משיקים, אשר בהם להקל לסייע ולחסוך מאבקים משפטיים, טרחה ואי נעימות הכרוכה בהם וכן כספים רבים לבני הזוג במקרה של פרידה.

לפרטים נוספים וייעוץ דיסקרטי, צרו קשר עם עו"ד ומגשר להסכמי ממון יגאל אמסלם.

המשרד ממוקם בקרית שמונה ונותן שירותים ברחבי הארץ.