תרגום נוטריוני

תרגום נוטריוני הינו מסמך אשר באמצעותו ניתן להוכיח כי תוכן המסמך הינו תרגום נאמן למקור ומתרגם את האמור במקור על ידי מי אשר שולט היטב בשפה המתורגמת ובשפה אליה מתרגמים.  עורך דין ונוטריון יגאל אמסלם מקרית שמונה, עורך ומאמת תרגומים נוטוריונים בכל רחבי הארץ תוך ליווי, בירור הצרכים וסיוע בכל אשר נדרש תרגום נוטריוני לגביו, באופן מהיר ויעיל כשמרבית התרגומים ניתנים מהיום להיום. 

לשם הקלה וייעול השירות ניתן בלא צורך להגיע אל המשרד, ניתן להעביר את המסמך באמצעות הדואר או שליח. לחילופין, אם אין צורך באימות המקור, ניתן לשגר המסמך באמצעות הדואר האלקטרוני והתרגום יושב אליכם באמצעות הדואר או שליח או דוא"ל לביתכם בארץ או בחו"ל הכל לפי הדרישה והצורו על מנת להקל וליתן השירות במהירות ויעילות.

תרגומים נוטריוניים נדרשים למטרות שונות לרבות נישואים אזרחיים בחו"ל והכרתם בארץ, מעבר לחו"ל, בקשות אזרחות זרות, אישורי לימודים של מוסדות זרים לשם הכרה במוסדות מקומיים ועוד.

התרגומים מתבצעים משפות מקור שונות לשפות יעד שונות בהתאם לצורך.

עורך דין ונוטריון יגאל אמסלם עורך תרגומים ואישור נוטריוני להם בשפות רבות ובהן: תרגומים לאנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית, פורטוגזית, יוונית, רומנית, הונגרית, בולגרית, רוסית, אוקראינית, סינית, יפנית, תאילנדית, הודית ועוד.

ישנם שתי אישורים נוטריונים לתרגום. האחד הוא אישור תרגום נוטריוני והשני אישור נוטריוני להצהרת מתרגם.

 

אישור תרגום נוטריוני

אישור זה יכול להינתן רק על ידי נוטריון אשר שולט היטב בשתי השפות – של מסמך המקור ושל המסמך המתורגם.אישור נוטריוני. אישור זה מעיד כי התרגום של  המסמך הינו נאמן ומשקף את המקור והאמור בו.

אישור נוטריוני להצהרת מתרגם

אישור זה מאשר כי מתרגם המסמך הצהיר בפני הנוטריון כי הוא שולט בשתי השפות, הן של מסמך המקור והן של התרגום ותרגם את המסמך כשהתרגום נאמן למסמך המקורי ומשקף האמור בו.

עו"ד ונוטריון יגאל אמסלם מתמחה באישורי תרגום נוטריונים למסמכים הבאים:

תרגום תעודת זהות, תרגום תעודת לידה, תרגום תמצית רישום- נדרש לשם נישואים בחו"ל, מעבר לחו"ל ובקשות אזרחות זרות. תרגום רישיון נהיגה, תרגום תעודת נישואין, תרגום תעודת גירושין, תרגום תעודת שחרור, תרגום אישור על שירות צבאי, תרגום תעודת פטירה, תרגום צוואה, תרגום צו קיום צוואה, תרגום צו ירושה, תרגום גיליון ציוניים, תרגום תעודת הצטיינות, תרגום תעודת בגרות, תרגום דיפלומה, תרגום תעודת תואר אקדמי, תרגום פסק דין, תרגום פסק דין רבני, תרגום תעודת גט, תרגום הסכם ממון, תרגום כתב תביעה, תרגום כתב הגנה,תרגום בקשה, תרגום כתב תשובה, תרגום פרוטוקול דיון, תרגום ייפוי כוח, תרגום תעודה רפואית, תרגום מסמכים רפואיים, תרגום תעודת התאגדות, תרגום מסמכי חברה, תרגום תקנון חברה, תרגום הסכם שותפות, תרגום הסכם התאגדות, תרגום הסכם עבודה, תרגום הסכם מכר, תרגום הסכם שכירות, תרגום הסכם פונדקאות ועוד.

מומלץ לברר איזה סוג של תרגום נדרש אצל הגורם לו נדרש התרגום.    

 

אפוסטיל

תרגום במסגרת השירות , ככל שנדרש אישור אפוסטיל לתרגום הנוטריוני, המשרד ישמח לסייע בעניין זה ולטפל בקבלת אישור אפוסטיל.

אישור זה הינו אישור אשר הוסכם בין המדינות החתומות על אמנת ג'נבה, ולפיו עם הטבעת אישור אפוסטיל על התרגום, מתיתר הצורך בפניה אל משרד הפנים של המדינה ושגרירות המדינה הדורשת בארץ, ובכך למעשה הופך המסמך למסמך רשמי של מדינת ישראל.

עורך דין ונוטריון יגאל אמסלם בקרית שמונה, נותן שירותי נוטריון באופן מהיר ויעיל. מרבית שירותי הנוטוריון ניתנים מהיום להיום. ניתן לקבל שירות נוטריוני זה בכל רחבי הארץ.